Contesta les següents preguntes per avaluar els teus coneixements. En total són 10 preguntes que podràs validar en finalitzar-lo. Considerem que has adquirit els coneixements quan contestis totes correctament.
0 de 10 Preguntes ha completat
Preguntes:
Ja heu completat qüestionari abans. Per tant, no es pot començar de nou.
Qüestionari s'està carregant…
Cal que iniciïs la sessió o registra't per iniciar el qüestionari.
Primer heu de completar les següents:
0 de 10 Preguntes respost correctament
El seu temps:
El temps ha transcorregut
Vostè ha arribat a 0 de 0 el punt(s), (de 0)
Guanyat Punt(s): 0 de 0 (de 0)
0 Assaig(s) Pendent (Possible Punt(s): 0)
Quin objectiu té la prova del 3?
Com demostraràs que la teva solució aporta més valor al client que la de la competència?
Cada client compra per motius diferents. Relaciona cada motivació de compra amb la solució que li aporta la botiga de l’Àlex
Salut i benestar
|
|
Economia
|
|
Afecte
|
|
Innovació
|
|
Comoditat
|
|
Assenyala quins són els 3 principals valors de diferenciació del negoci de l’Àlex
Una estratègia comercial serveix per
Relaciona els següents conceptes
Previsió de venda
|
|
Estratègia de preu
|
|
Estratègia de producte
|
|
Estratègia de distribució
|
|
Estratègia de promoció
|
|
Estratègia de segmentació
|
|
Omple l’espai en blanc (objectius, planificades, optimitzant)
Una estratègia comercial és un conjunt d’ i accions per aconseguir vendre els recursos disponibles
Per passar d’una estratègia bàsica a una avançada has de
El punt d’equilibri és:
Amb un marge del 40%, per cada € que vens guanyes 0,4 €, per tant, et costa 0,6 € el producte.
Si les teves despeses fixes anuals són 250.000 €, quin és el teu punt d’equilibri o xifra de vendes anuals que cobreix totes les despeses?